אירועי קונספט – רעיונות לאירוע מושלם!

ערב גיבוש

לא נגזים אם נאמר כי יום הגיבוש הוא היום החשוב ביותר בשנה, והאירוע העסקי החשוב ביותר שאתם חוגגים. אז נכון, באירוע זה לא תציגו את מוצריכם החדשים, תתחככו ביזמים ממולחים או תחתמו על עסקאות שמנות, אך תטפחו את הדבר היקר לכם ביותר – צוות העובדים שלכם! ימי הגיבוש לא רק מגבשים את העובדים, אלא מעצימים את תחושת השייכות שלהם לעסק, ממלאים אותם במוטיבציה (שחיונית מאד לאחר שנת הקורונה) ומאווררים אותם משגרת העבודה.

הרעיון שעומד מאחורי יום גיבוש הוא ההבנה כי עובדים מגובשים, שמתקשרים טוב יותר אחד עם השני, בהכרח יבצעו עבודה טובה יותר. מסיבה זו, האינטרס הברור שלכם הוא לחגוג יום גיבוש, ולחגוג אותו בדרך צבעונית, חווייתית ולא שגרתית! ואיך עושים את זה? באמצעות הפקת אירועי קונספט עם funtom!

אז מהו בכלל אירוע קונספט?

אפשרות אחת העומדת לרשותכם היא חגיגת יום גיבוש "רגיל". ואפשרות שניה? חגיגת אירוע גיבוש-קונספט! אנחנו מנחשים כי שמעתם לא אחת על אירועי קונספט, ואולי אפילו התארחתם באירוע שכזה. לטובת אלו מכם שלא ממש יודעים על מה מדובר, הנה הסבר קצרצר: אירועי הקונספט מבוססים על רעיון מנחה, מעין מוטיב שבא לידי ביטוי בכל חלקי האירוע – מהעיצוב, דרך המוסיקה ועד סגנון האוכל. הקונספט מייצר חוויה שונה, ייחודית וזכירה לקהל האורחים (או במקרה הזה – העובדים שלכם), והופך "עוד אירוע" לאירוע מרגש ובלתי נשכח. אירועי קונספט מבוססים לרוב על פעילות אקטיבית-דינמית, בה לוקחים חלק כל העובדים ומכל המחלקות.

מהי המוטיבציה לחגוג גיבוש בקונספט נבחר?

אז רגע לפני שאתם מתחילים לחשוב על רעיונות אפשריים לחגיגת יום הגיבוש, מדוע שתרצו בכלל לחגוג את האירוע על בסיס קונספט מוגדר?

  • בידול האירוע – לא שיום גיבוש "רגיל" לא יעשה את העבודה, אלא שיום גיבוש-קונספט יהיה בהכרח מרשים, מרגש ומפתיע יותר! יום הגיבוש הוא יום לעובדים, וככל שתשקיעו יותר בהפקה, בתכנון ובארגון – כך הם ייהנו יותר ויצאו יותר נשכרים.
  • אירוע בלתי נשכח – אירועי קונספט מטבעם עוצמתיים וזכירים יותר בהשוואה לגיבושים הרגילים. מאחר ויום הגיבוש נחגג לרוב אחת לשנה, הרי שתשמחו מאד שעובדיכם יזכרו את האירוע עד השנה הבאה, או לכל פחות לא ישכחו אותו כל כך מהר.

בחירת הקונספט לאירוע – איך זה עובד?

אתם יכולים לבחור את הקונספט בעצמכם, ולפיו נאתר עבורכם את הספקים המתאימים ליום הגיבוש. אפשרות נוספת היא לבחור ב"קונספט מוכן" ליום גיבוש, כדוגמת עיתונאי ליום אחד או מבצע אנטבה. אנחנו ב-funtom נלמד אתכם, נאתר את הצורך שלכם בצורה יסודית ונמליץ לכם על הקונספט המתאים ביותר לחגיגת האירוע שלכם!

ובכל מקרה, כשאתם חוברים אלינו ואנו לוקחים על עצמנו את הפקת אירועי קונספט בעבורכם, אתם לא צריכים לספק את התשובות – אלא שאנחנו עושים זאת בשבילכם. ישנם עשרות אם לא מאות קונספטים, אך לתפישתנו – רק קונספט אחד שיהיה מדויק, נכון ומתאים לאופי העסק ואופי העובדים שלכם. במטרה לשדך לאירוע הגיבוש את הקונספט המנצח, נבקש לאפיין מולכם שני דברים עיקריים:

  • מטרת יום הגיבוש – מטרת העל של יום זה היא גיבוש כמובן, אך אנו מתעקשים לפשט את "הגיבוש" אפילו יותר. אז מה תרצו בעיקר להשיג מיום זה? לדוגמא: העצמת תחושת השייכות של העובד, היכרות בין עובדים ממחלקות שונות, העלאת המורל והמוטיבציה, החדרת ערכי העסק, לימוד באמצעות חוויה וכן הלאה…
  • אופי העובדים – אין עוד מישהו שמכיר את העובדים שלכם טוב יותר מכם. פעילות גיבוש צריכה להיות חווייתית ומהנה, וברגע שנדע מה בעיקר מאפיין את עובדיכם (גיל, אופי העובדה שלהם, תחום העיסוק, תחביבים וכן הלאה), נוכל להציע לכם את הפעילות האידיאלית עבורם.

אז איך נראה יום גיבוש קונספט בפועל?

אנחנו יכולים להמשיך ולתאר במילים את חשיבותו של יום הגיבוש ויתרונותיו של אירוע הקונספט. עם זאת, דרך טובה יותר להמחיש לכם את החוויה היא עם הצגת רעיון לגיבוש קונספט: עיתונאי ליום אחד! ביום גיבוש זה, יגיעו עובדיכם למטה של מערכת עיתון, יסיירו במשרדים, יפגשו עם העורך ולאחר מכן יצאו למשימה עיתונאית חשובה: סיקור אירוע בתוך 4 שעות בלבד!

ואיך בא לידי ביטוי הגיבוש והליכוד בין העובדים?

  • על העובדים לחבור יחד כצוות מנצח ולפעול למען מטרה משותפת.
  • העובדים צריכים מצד אחז ליזום (להעלות רעיונות לאייטם), אך מצד שני להקשיב לחבריהם ולהכיל רעיונות אחרים.
  • לטובת הכנת האייטם עומדות לרשותם 4 שעות בלבד (עבודה תחת לחץ). חלוקת תפקידים בין חברי הקבוצה, תקשורת טובה ויעילות גבוהה – אלו יסייעו להם לצלוח את המשימה.
  • דרך חוויה משותפת, הם לומדים על חשיבותו של שיתוף פעולה. את כל מה שהם לומדים דרך החוויה ביום הגיבוש, הם מביאים איתם אל שגרת העבודה שלהם. המרוויחים? העובדים בעצמם שרכשו עוד כלי מקצועי, ואתם – שנהנים מעובדים טובים יותר.
  • חשוב: אירוע-גיבוש קונספט מוצלח חייב לכלול בתוכו ערך מוסף. לצד ההנאה והכייף (שהם חיוניים ובלעדיהם יום הגיבוש חסר תכלית), אנו מאמינים כי ישנה חשיבות אדירה גם להטמעת מסרים, ערכים וחידוד כישורים מקצועיים.

תכנון והפקה של אירועי קונספט עם funtom

הפקת אירועי קונספט דורשת יצירתיות והשקעה רבה בזמן. באירוע קונספט מעורבים המון גורמים וספקים – מחברות עיצוב, ספקי תוכן ועד חברות קייטרינג. הפקת האירוע מתחילה בגיבוש הקונספט המועדף עליכם, וממשיכה הלאה לאיתור הספקים המתאימים ספציפית לאירוע שלכם (לאחר אפיון הצורך מולכם), להתנהלות ישירה ושוטפת מולם, סנכרון ביניהם וכיוצא בזה. לשמחתכם, יש מי שמארגן, מתכנן ומפיק בשבילכם את יום הגיבוש השנתי – אנחנו ב-funtom! לפרטים נוספים אודות הפקת אירועי קונספט וגיבוש לעסקים, התקשרו אלינו כעת – 073-374-2777

צרו קשר