בר/בת מצווה בטבע – אירוע מיוחד של פעם בחיים

בר/בת מצווה בטבע - אירוע מיוחד של פעם בחיים

בר/ת מצווה זהו אירוע של פעם בחיים ולכן הרבה משפחות רוצות שהוא יהיה כמה שיותר מיוחד. מעבר לאטרקציות ולתוכן שיוצקים באירוע עצמו, קיימת חשיבות רבה גם למיקום שבוחרים לחגוג, ולכן לא פעם, הבחירה הטבעית היא לקיים אירוע בטבע הפתוח. בניגוד לאולם או גן אירועים, הטבע הרבה יותר בתולי, מה שמאפשר לכם ליצור בדיוק את האווירה שאתם רוצים עם התפאורה המושלמת מכולם: נוף טבעי. ועם חברת הפקת האירועים הנכונה, כמעט ואין חלום שלא תוכלו להגשים.

בר מצווה מיוחדת

שנת המצוות הגיעה, ולפעמים נדמה שהקונספט די חוזר על עצמו מאחד לאחת: אולם או גן אירועים, קבלת פנים, בופה, אוכל, ריקודים, אטרקציה מיוחדת, כניסה מפתיעה והביתה. אבל שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: כמה פעמים כבר יצא לכם לחגוג בר מצווה מיוחדת לבן שלכם, שהגיע לציון דרך מרגש בחייו? תסכימו איתנו שכל כך הרבה יותר מיוחד לחגוג בטבע, לרקוד תחת כיפת השמיים ולשלב איזו פעילות אתגרית, מגבשת ומלאה באדרנלין? בעוד שבחגיגה באולם או בגן אירועים אתם מעט מוגבלים לקונספט קבוע מראש, בהפקת בר מצווה בשטח אתם האדונים ואתם יכולים ליצוק לאירוע איזה תוכן שרק תרצו.

הפקת בר מצווה בשטח איך זה עובד?

אם החלטתם להפיק בר מצווה בשטח, עכשיו זה הזמן לחשוב על הדרך שבה תרצו לציין את האירוע. עומדות לרשותכם המון אפשרויות, אפשר בהחלט לתכנן מסיבת ריקודים אל תוך הלילה, אפשר לשלב טיולי אתגר וחוויה, לינת שטח, או כל פעילות מיוחדת שתעצים את החוויה ותשאיר זיכרון מיוחד. אחת הדרכים הפשוטות ביותר להפיק בר מצווה בשטח היא בעזרת חברת שמתמחה בהפקת אירועים כאלו. חברה בעלת ניסיון בתחום יכולה לעזור לכם לכל אורך השלבים, החל בבחירת לוקיישן מנצח, דרך ארגון פעילויות לבחירתכם, ועד השגת כל האישורים הנדרשים ושיריון ספקים ונותני שירותים שיתלבו עם הטבע בהצלחה.

רעיונות לבת מצווה בטבע

אירועי בר מצווה ובת מצווה מציינים נקודת מעבר חשובה, בין ילדות לבגרות, אך בהחלט ישנו הבדל בין המינים, הבדל שלפעמים בא לידי ביטוי גם בקונספט הנבחר לחגיגות. מה שנפלא באירוע בטבע הוא שאפשר להתאים אותו גם לבנים וגם לבנות, וליצור כל אוויר שרק תרצו. יש המון רעיונות לבת מצווה בטבע, ובאמת, בגלל העובדה שמדובר באירוע של פעם בחיים, כדאי לתכנן משהו שהוא הרבה מעבר לעוד מסיבה, ולאפשר לנערות ולנערים ליהנות מחוויה חד פעמית. מעבר לחגיגה עצמה, בת מצווה זהו אירוע טקסי, המסמל שלב מעבר. לכן בהחלט אפשר לשלב פעילויות מאתגרות שיעצימו את המשתתפים ויהפכו את החוויה לעוצמתית עבורם. רעיונות לפעילויות שאפשר לשלב: סדנת העצמה אישית אתגרית, סדנת הישרדות, סדנת התגברות על פחדים ויש עוד המון רעיונות שיוכלו להפוך את החגיגה להרבה יותר מיוחדת ובעלת משמעות.

מה חשוב לדעת לפני שמתכננים בר/בת מצווה בטבע?

אם החלטתם ללכת על הקונספט הייחודי של אירוע בר/בת מצווה בטבע, עליכם להיות ערוכים ומוכנים לדברים הבאים:

  • סיורי לוקיישנים – עליכם למצוא מקום מיוחד שבו הקסם יקרה כאשר לרשותכם עומדות המון אפשרויות.
  • הגדרת תקציב – התקציב שעומד לרשותכם יעזור לכם להתמקד ולתכנן את האירוע בצורה טובה יותר.
  • אישורים – כדי שיהיה לכם שקט נפשי ולא תצטרכו לדאוג שיסגרו לכם את האירוע בעיצומו, יש להוציא אישורים מהגורמים המתאימים כדי לקיים את האירוע.
  • תכנון והכנה – אירוע בשטח דורש מכם לארגן הכל מאפס, להביא נקודות חשמל, ציוד תאורה והגברה, שירותים כימיים, קייטרינג ובר. בנוסף עליכם גם להכין את השטח לפני ההקמה.

בעזרת חברה מקצועית ובעלת ניסיון תוכלו להפיק אירוע בטבע שיתעלה על כל דמיון ולוודא שהאירוע המרגש והחד פעמי יהפוך להצלחה מסחררת ולחוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים.

צרו קשר