8 רעיונות לפעילות גיבוש לצוות קטן

1-min

פעילויות גיבוש לצוות

הרבה מאוד ארגונים או חברות גדולות, מקיימים מפעם לפעם, בסיום תקופה או לרגל אירוע מיוחד- ימי גיבוש לצוות העובדים. ימי גיבוש צוות שכאלה, מאפשרים לעובדים להתאוורר מהעבודה אך בשונה מימי חופשה הנלקחים כל איש בנפרד עם משפחתו(או עם עצמו), יש בימי גיבוש צוות גם ערך מוסף המתבטא דרך ניסיון להשיג מטרות חשובות נוספות. כאשר העובדים מכירים טוב יותר זה את זה והצוות נעשה מגובש יותר, הנאמנות של כל פרט ופרט לארגון מתחזקת וגם התקשורת בזמן העבודה משתפרת. כך, דרך ימי כיף לעובדי החברה – מרוויחים גם הארגונים וגם עובדי החברה או הארגון.

מכיוון שקיימת דרישה של ממש לימי כיף וגיבוש בסגנון האקסטרים .

בחרנו לפרט בשורות הבאות, רעיונות לפעילויות גיבוש לצוות קטן או גדול קיימות כיום:

1 – פעילויות קרב או מלחמה

אין ספק שאדרנלין וכיף יכולים להשתלב נהדר עם ימי גיבוש לעובדים מבוססים קרב ומלחמה. משחקי מלחמה למשל הינם הרבה מעבר ל רק משחק ילדים: יכולים להתאים לכל אחד, בכל גיל. בין הסוגים השונים של משחקי מלחמה ניתן למצוא למשל פעילות פיינטבול. 

משחקי מלחמה ופעילויות קרב שכאלו כאלה מבוצעים תחת הדרכה והשגחה, עם ציוד מתאים, ביגוד מיוחד וכמובן – רובים ייחודיים. יש גם פעילויות שמבוצעות בעזרת הרובים לא בסגנון המלחמה אלא בקליעה למטרה, ידי במצבים שונים (שכיבה, כריעה, לאחר ריצה) וכדומה.

2 – פעילויות טיפוס או גלישה

פעילויות מסוימות, כמו טיפוס הרים בעזרת ציוד טיפוס אמנם לא מתאימים לכל ארגון, אבל פעילויות של גלישת צוקים, בעזרת הדרכה צמודה, יכולים להתאים כמעט לכולם. נהוג לשלב פעילות כזאת לעיתים עם ארוחה טובה, טיול בטבע וכדומה. גם נהיגה בשטח, בג'יפים גדולים, יכולה להתאים כחלק מיום גיבוש אתגרי.

ימי גיבוש לצוותים המבוססים על פעילויות אקסטרים

מכיוון שיש עוד הרבה פעילויות אקסטרים שיכולות להתאים, נזכיר רק חלק אפשרויות כגון:

 3. יום בסגנון צבאי – כל קבוצה עוברת תהליך של התחיילות והתארגנות למשימה צבאית


 4. אופני שטח בשטח.


 5. שייט אבובים או קייקים.


 6. יום אתגרי משימות בשטח, תוך התגברות על מכשולים.


 7. היכרות עם תרבות ייחודית או מקום מיוחד תוך חלוקה לקבוצות וטעימה מהווי המקום.


 8. פיינטבול בקבוצות או קרבות רובי לייזר

 פעילות הפיינטבול יכולה להתקיים בשתי קבוצות או אף יותר מכך. בפיינטבול, מטרתה של כל קבוצה היא לנצח בקרב, לפגוע בעזרת כדורי צבע (פיינ –בול) באוייב, ו לכבוש את בסיסו או להשתלט הדגל שלו. 

אנו מציעים בין היתר מגוון פעילויות גיבוש לחברות וארגונים:

לפרטים נוספים ושאלות בנושא פעילויות גיבוש אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר,

 התקשרו למספר: 073-3742777

צרו קשר