מחפשים רעיון לפעילות גיבוש לחברה? יש לנו 4 מומלצות במיוחד!

מחפשים רעיון לפעילות גיבוש לחברה? יש לנו 4 מומלצות במיוחד!

פעילויות גיבוש הן חלק חשוב מאוד מתרבות הפנאי של החברה, ולא בכדי, יש להן יתרונות רבים והמון תרומה להצלחה. חיזוק מערכות היחסים בין העובדים, ושיתוף הפעולה ביניהם חשובים מאוד, ויכולים לתרום המון גם לאווירה בסביבת העבודה. יש סוגים שונים של פעילויות, בפנים ובחוץ, ולכל פעילות המאפיינים המיוחדים שלה. כאשר הפעילות חווייתית היא תשאיר רושם עז ותיצור את ההשפעה שקיוויתם לה.

רעיונות לפעילויות גיבוש

סדנה או סיור

עוד רעיון נחמד לפעילות הוא להזמין סדנה מיוחדת לעובדים. יש המון סדנאות מיוחדות שיכולות לתרום המון כמו למשל סדנאות אוכל, סדנאות נגרות, סדנאות יצירה, סטיילינג, תיפוף, סדנאות יוגה ובאמת שאין גבול לאפשרויות. אפשר לשלב את הסדנה עם סיור מדליק כמו למשל סיור ביקב, או במבשלת בירה, אפשר לצאת לסיור בערים עתיקות, או לפדל על אופניים וכך ליהנות יחד מיום מיוחד וחווייתי. 

אמן חושים 

אם אתם מחפשים פעילות גיבוש מיוחדת שתשאיר רושם חזק על המשתתפים, אמן חושים זה רעיון מדליק. ההופעה של אמן חושים מאוד אינטראקטיבית, מעבר לחוויה העל חושית עצמה, העובדים יהיו מעורבים לכל אורך ההופעה. אמן חושים הוא אמן לכל עניין ודבר, ולכן החוויה מאוד מיוחדת, והיא תשפיע על כל הנוכחים בה, ואפילו תיתן להם נושא לשיחה במשך שבועות. 

בנוסף הרבה פעמים אפשר גם להתאים את המופע לחברה באופן ספציפי, כך שהחיבור יהיה הרבה יותר חזק ויגע במשתתפים באופן אישי. 

מחפשים רעיון לפעילות גיבוש לחברה? יש לנו 4 מומלצות במיוחד!

פעילויות אקסטרים

אם העסק שלכם מאופיין עם משב רוח רענן והקונספט שלו צעיר, אפשר בהחלט לערוך יום גיבוש בסגנון קצת יותר אתגרי. פעילויות אקסטרים מאוד מעצימות, ויש להן השפעה עמוקה על המשתתפים. יש כל מיני פעילויות לבחור מהן לפי הרעיונות שאתם יותר מתחברים אליהם, וגם בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם, החל בטיולי ג'יפים, דרך גלישת סאפ, הישרדות בטבע, טיסה בכדור פורח, טיולי סנפלינג, שיט קיאקים, גלישת חול ועוד המון אפשרויות פשוט כיפיות שיבטיחו שלעובדים שלכם יהיה יום נחמד, שיעלה להם חיוך גדול על הפנים. 

חדר בריחה

חדרי בריחה מתאימים במיוחד לקבוצות קטנות של עובדים, לכן הן יכולים להיות מעולים לצוותים. הקונספט הוא שנועלים את כל המשתתפים בחדר אחד, והם צריכים לפתור ברצף חידות, לחפש רמזים, לפענח צפנים והכל, במטרה לברוח מהחדר בזמן שהוקצב להם לכך. לכל חדר בריחה יש סיפור מרכזי כלומר הוא עוסק בנושא מסוים ומעוצב בהתאם, כך שהמשתתפים נהנים מחוויה בלתי נשכחת. 

והאמת שלא חייבים ללכת לחדר בריחה מובנה, אפשר להקים חדרי בריחה גם בשטח בהתאם לקונספט שאתם מעדיפים. 

מילות סיום 

יש המון פעילויות גיבוש לבחור מהן אבל אין ספק שאלו הן ארבעת הפופולריות ולכן המומלצות מכולן. כאשר אתם בוחרים פעילות קחו בחשבון את הנושאים הבאים:

  • הראו הערכה – יום גיבוש זהו הזמן להראות לעובדים שאתם מעריכים אותם, אז תכננו פעילות שמביאה לידי ביטוי את הערכתכם. 
  • צאו מהמשרד – אומנם יש הרבה פעילויות שאפשר לעשות במשרד אבל פעילות במקום פתוח תמיד יוצרת הרגשה אחרת, אין על האוויר הצח לחיזוק המורל. 
  • העדיפו משחק על פני תחרות – סביבות עבודה כבר תחרותיות מספיק, ולמרות שתחרות מעודדת פרודוקטיביות, נצלו את הרגע דווקא כדי לעזור לעובדים לעורר בתוכם את הילד הפנימי. 
  • הקדישו זמן – האירוע לא חייב להיות מורכב ומסובך, אתם יכולים לשמור על פשטות אך חשוב להקדיש מספיק זמן לפעילות מיוחדת ורב גונית כדי להשיג את מירב ההשפעה. 
  • עבדו עם חברה מקצועית – חברה בעלת ניסיון בהפקת ימי גיבוש יכולה ללוות אתכם לאורך הדרך, לבחור יחד אתכם את הרעיון המתאים ביותר לעזור להוציא אותו לפועל מא' ועד ת'.

צרו קשר