פעילויות פורים לבית ספר – הפקה שהילדים לא ישכחו

פעילויות פורים לבית ספר - הפקה שהילדים לא ישכחו

בין אם המורים הם אלו שחשבו על הפקת מסיבת פורים לילדים בבית הספר, ובין אם אלו ההורים שהופקדו על תכנון האירוע, יש הרבה דרכים להפוך את מתחם בית הספר לקרנבל אחד גדול ושמח, בחג שבו מצווה להרבות בשמחה. אחת הדרכים לשמח ילדים ובני נוער בפורים היא על ידי ארגון נשף פורימי גדול בשטח בית הספר, ובו המון פעילויות ייחודיות ומאתגרות שיהפכו את היום לחוויה בלתי נשכחת.

אם תרצו להפוך את החגיגה לכמה שיותר מרשימה, ולחסוך מעצמכם את ההתעסקות, תוכלו פשוט להזמין חברה מקצועית שמתמחה בארגון פעילויות לנוער, ולרבות פעילויות פורים בבית ספר יסודי והיא תפיק עבורכם מסיבת פורים מיוחדת במינה.

רעיונות לפעילויות בבית ספר יסודי

הפקת מסיבת פורים בבית הספר, דורשת מכם להתאים את הפעילויות לגיל הילדים. מטבע הדברים, פעילויות פורים בבית ספר יסודי יהיו שונות בתכלית מפעילויות לנוער. כמובן שחברה מקצועית ומנוסה יכולה להמליץ על ההפעלות המתאימות ביותר, כאשר עומדות לרשותכם כמה אפשרויות מלהיבות במיוחד:

  • עמדת בועות סבון אפשר לעשות המון עם בועות סבון. הנה לכם רעיון: לשלב בתחנה מופע כיפי של איש הבועות אשר ילמד את הילדים את כל העקרונות החשובים שיעזרו להם במשימת ההפרחה. לאחר מכן הילדים יקבלו כלים מתאימים ויוכלו להפריח בועות סבון ענקיות בעצמם.
  • עמדת מתנפחים – עוד פעילות כיפית לילדים בבית ספר יסודי היא מתנפחים. יש המון מתנפחים מהם תוכלו לבחור כמו למשל השורד האחרון, כדורגל אנושי, כדורגל מתנפח, קיר טיפוס, השור הזועם ועוד. מעבר לכיף הטהור, המתנפחים המאתגרים יעצימו את תחושת המסוגלות של הילדים.
  • עמדת קרקס – תחנה נוספת שאפשר לשלב תאפשר לילדים להתנסות באמנויות הקרקס עם מגוון אביזרים כמו חישוקי הולה הופ, כדורי ג'אגלינג, צלחות סיניות, הליכה על חבל, הליכה על קביים ועוד. זו פעילות מאוד מהנה וחווייתית שילדים אוהבים במיוחד, מה גם שהיא מעוררת עניין רב.

פעילויות לנוער

אם תרצו לערוך נשף פורימי שיתאים לבני נוער, מעבר למוסיקה טובה ותחרות תחפושות אפשר בהחלט לשלב בחגיגה גם תחנות אקסטרים מיוחדות ומעניינות אשר מתאימות במיוחד לגילאים של בני נוער בחטיבות ותיכונים.

בין האפשרויות הזמינות עבורכם:

  • אומגה – אומגה זו פעילות אתגרית שיכולה להתאים גם לילדים בבית ספר יסודי וגם לבני נוער. מדובר בתחנת אקסטרים כיפית במיוחד שכולם ישמחו להתנסות בה, בכל גיל, זו חוויה משחררת להתלות על חוט ופשוט לשחרר הכל ולהחליק.
  • נדנדת סווינג – מתקן מיוחד אשר מאפשר לבני הנוער להיות תלויים באוויר, בגובה של 5 מטרים, כשהם מאובטחים עם רתמה וחבלים. זו תחנה הדורשת שיתוף פעולה כי חברי הקבוצה האחרים הם אלו שמעלים את המשתתף אל הגובה, וזו בהחלט חוויה מרגשת ומדהימה.
  • גשר חבלים – גם אלו שתי תחנות שבה המשתתפים יצטרכו לגלות תעוזה. גשר החבלים מותקן בגובה של 2 מטרים ועליו כמה משתתפים יתבקשו ללכת יחדיו. משימה זו דורשת יצירתיות, סבלנות, כוח רצון ושיתוף פעולה.
  • סולם חבלים – טיפוס על סולם חבלים שתלוי באוויר ומגיע לגובה של עד 10 מטרים. הירידה מתבצעת באמצעות סנפלינג והטיפוס עצמו משלב אתגר פיזי ומנטלי, כך שהצלחה במשימה מעצימה את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי.
  • מתנפחים – יש המון מתנפחים שיכולים להתאים גם לבני נוער כמו למשל השור הזועם או קיר טיפוס. השור הזועם זהו מתקן מאוד מצחיק. כל משתתף עולה על השור בזמן שהוא מתפרע סביב ומטרתו להחזיק מעמד ולא ליפול.

בנוסף, במהלך ההפנינג יחכו לתלמידים גם די. ג'יי שישמיע מוסיקה טובה עמדות מזון, עמדת איפור וצלם מגנטים למזכרת, כי איך אפשר בלי.

צרו קשר